آسمان

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 307 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:28

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يکي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي که تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي که باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال کنيد مطمئنا يکي از تجهيزاتي که نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند که اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري کند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها ترکيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است که اين اجزا با استفاده از يک اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يک درزگير اوليه و يک درزگير کمکي در ساختار اين پنجره ها سبب شد که پنجره هاي دو جداره کاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد که با هوا پر شده است.

همان طور که در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملکرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملکرد پنجره هاي دو جداره سبب کاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يک ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراکم هواي سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد کنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يکي از پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحکم است و تغيير شکل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است که ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و کنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يکديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذکر است بدانيد نکته اي که در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شکل و يا قوطي شکل در داخل پنجره است. چرا که پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحکامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شکل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحکام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، کشويي، فولکس واگني و آکاردئوني اشاره کرد. نکته ديگري که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است که در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينکه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمکتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده کرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شکل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند که با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يک لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولکس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به کار رفته است که سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مکانيکي، مدل اتوماتيک و مدل فول اتوماتيک شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولکس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار کمي اشغال مي کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يکي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف کنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط کار،  کمک به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينکه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا که مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممکن نصب کنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر کنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد که داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يکي از مهم ترين معيارها براي اين افراد کسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است که در اين راستا بايد بدانيد فاکتورهاي مختلفي تعيين کننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند که شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل کار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن کيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشکلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن کامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب که سبب کارکرد بد پنجره ها و ايجاد مشکل براي ان ها مي شود که سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشکلي مواجه شديد و به دنبال تعميرکاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي که براي خريد اين پنجره ها صرف کرده ايد بايد يک تعميرکار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميرکار متخصص و حرفه اي برويد که هم داراي مدارک آموزشي معتبر و هم تجربه کاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براين کيفيت کار و قيمت مناسب و عملکرد سريع از ديگر ويژگي هايي است که بايد يک نصاب و تعميرکار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شرکت هاي مختلفي متشکل از نصابان و تعميرکاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند که آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين کيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در کليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پنجره,دوجداره,یو,پی,وی,سی,چیست؟, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:55

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اکثر شما دانش آموزان وقتي به تايم کنکور نزديک تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه کرده و در کنکور نتيجه قابل قبولي را کسب کنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد که آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا کنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه کنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد که مي شود اين کار را کرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي کند.در سال هاي 97 و 98 اکثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر که حرف اول و آخر را در کنکور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه کمک شاياني به دانش آموزان مي کند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشکيل شده که مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي که فکر مي کني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فکر مي کني که اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشکلات خداحافظي کن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يک برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است که مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث کنکور را جمع کرده و با زدن تست هاي زياد مشکلات خود را برطرف کنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشکيل شده است. قسمت اول که همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محک يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي کنکور آماده کرده تا استرس و دغدغه کنکور را نداشته باشيد.

بررسي موشکافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينکه اکثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز کنکور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز کنکور اين مشکلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط کافي است اراده کنيد تا به بهترين هاي کنکور دست پيدا کنيد.

پروژه 60

همان طور که از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس کل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشکل اساسي آنجاست که آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پکيج استفاده کنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يک دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يک بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يک دسته ديگر که درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيکار کنند. که ما براي هر دو دسته اين پکيج را تهيه کرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز کنکور شما را براي کنکور سراسري آماده مي کنيم. شما بصورت يک روز درميان با يک آزمون خود را محک زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي کرده و مشکلات خود را برطرف مي کنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي کنيد. يعني تک تک سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي کشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان کشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد کنکور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز کنکور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق کنکور
  • سوالات تاليفي و استاندارد کنکور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي که اين پروژه را شروع مي کنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينکه بنشينيد و از روي کتاب درسي مطالعه کنيد و از فرط خستگي درس را کنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر که با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي کنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يکي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يک دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي که اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بکند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي که در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يکي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد که در آينده چه درس هايي را مطالعه کرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پکيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تک رقمي و دو رقمي کنکور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر که با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 کنکور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 کنکور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 کنکور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 کنکور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه کيان فر رتبه 304 کنکور تجربي(بعد از 4 سال کنکور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 کنکور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون که نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه کنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پروژه,6040,حرف,آخر,چیست؟, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:20

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,فارسی, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:36

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:49

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 213 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:53

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 161 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:12

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 246 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:26

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:06

لینک دوستان

خبرنامه